אודות BIM

חברת BIM – Brand IT Media מתמחה בפיתוח אפליקציות מדיה חדשניות ואלמנטים אינטראקטיביים ייחודיים בתחום ה-Augmented Reality (מציאות רבודה) וה-Virtual Reality (מציאות מדומה) . במסגרת זו מציעה החברה שירותי פיתוח של אפליקציות מדיה דיגיטליות מבוססות מציאות רבודה ומדומה למגוון עולמות תוכן בתחומי החינוך, הילדים, הגיימינג, הבריאות, העיצוב, הספורט, התחבורה, התיירות, הפרסום ועוד.

חברת BIM פועלת מתוך מטרה לשנות את הראיה הסביבתית באמצעות שימוש בטכנולוגיה חכמה ולהביא את הציבור לכדי שימוש מושכל באפליקציות מדיה ייחודיות המסייעות בתחומי החיים השונים. בתוך כך פועלת BIM לפיתוח אפליקציות אוגמנטד ריאליטי ואפליקציות וירטואל ריאליטי מתקדמות למשחקים חינוכיים בעלי ערך לימודי לילדים.

המציאות הרבודה נחשבת כיום לאחת מפריצות הדרך המשמעותיות בעולם הטכנולוגיה והיא מעניקה אפשרות יוצאת דופן לשלב את העולם הדמיוני בחוויות מציאותיות וליצור מציאות חדשה ועוצמתית הנגישה לכל אדם, בכל מקום ובכל זמן. מדובר בטכנולוגיה המאפשרת הדמיה של רכיבים, דמויות ותוכן  שנגלים אל עיניו של המשתמש ובכך מעניקים לו רשת רחבה של מידע אינטראקטיבי זמין לכל מטרה ובשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר ענפים בתעשייה העושים שימוש ביישומים אלו, בעיקר בתחומי החינוך, האדריכלות, הבריאות וכן בתחומי הקולנוע והמדיה.

חברת BIM הוקמה בספטמבר 2015 על-ידי בר אזולאי ויוני טיאר, יזמים מעולם המדיה והטכנולוגיה בעלי מוניטין ורקע עשיר בסביבות פיתוח מוצרים ושירותי מדיה דיגיטליים. החברה, שמפעילה כיום שלושה מרכזי פיתוח גלובאליים בסין, הודו ומצרים, מתמחה במתן שירותי פיתוח ליישומי Augmented Reality ו- Virtual Reality ללקוחות פרטיים וארגוניים בארץ ובעולם, הפועלים בעולם הילדים, הגיימינג והפרסום. במסגרת זו מציעה החברה סל של שירותים, החל משלב הפיתוח, התכנון הטכני ועד לרמת ההקלטה, התרגום והגרפיקה למוצר.

אנו מאמינים שהעולם הוא דינאמי ומתפתח בקצב מסחרר והודות לטכנולוגיה אנו עדים בכל יום לחידושים ותועלות המשמשים אותנו בכל אחד מתחומי החיים. אנו מאמינים כי השקעה בחינוך טכנולוגי אחראי בקרב הדור הצעיר יעודד את פיתוח הדמיון והמחשבה, והוא זה שיצור שינוי אמיתי ויוביל לפריצות דרך משמעותיות בתחומי החיים. לכן, את הפיתוחים החדשניים ביותר שאנו יוצרים אנו מייעדים לקהל הילדים כי הם אלו שיובילו את המדע, הטכנולוגיה והחינוך של המחר.

2016-03-07_15-02-29 2016-03-07_15-02-14